Spletni marketing | Kako se lahko lotite spletne prodaje

Blaž Aktualno, Partnerji

Spletni marketing poznamo pod večimi pojmi – ne smemo pa ga enačiti s prav tako poznanim – digitalnim marketingom. V tem prispevku smo pripravili možnosti spletne prodaje, njihove prednosti in slabosti, in tudi poiskali nekaj primerov.

Če vas zanima kako lahko s spletno prodajo dosežete mesečno plačo berite spodaj.

spletni Marketing

Kaj je spletni marketing

Preden pričnemo razglabljati o vrstah spletnega marketinga in možnostih zaslužka preko interneta, moramo pojem definirati – v Sloveniji pa se še pojem ni dokončno definiral, zato z njegovo povezavo pojavlja tudi veliko tujk.

V osnovi je spletni marketing prodaja, ki jo izvajamo preko interneta. Ker se spletni marketing izvaja samo preko interneta, je to podkategorija digitalnega marketinga.

Digitalni marketing je namreč prodaja, ki jo izvajamo preko vseh digitalnih kanalov – kar vključuje internet, hkrati pa tudi TV oglase, Radio, …

Tako kot v navadni prodaji, se tudi tukaj pojavljajo različne strategije, formule, … ki zvišujejo vašo prodajo. Odličen primer tega je npr. AIDA formula.

Spletni marketing, o katerem bomo govorili v tem prispevku, se močno navezuje na neko primarno spletno stran – ali spletno trgovino, ki jo postavimo na Googlu. Za njo lahko potem izvajamo promocijo preko drugih spletnih kanalov. Ti so:

  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter
  • Linkedin

Spletni marketing na Pintball-Ljubljana.si – Laser Tag

Na spodnji sliki vidite primer spletne strani, ki izvaja spletni marketing. Spletna stran Paintball-Ljubljana.si spletni marketing izvaja s pomočjo SEO (optimizacija spletnih strani) – o tem bomo govorili spodaj.

Na povezavi laser tag lahko vidite celoten prispevek kot primer uspešne spletne prodaje.

spletni marketing - laser tag

Plačljivi spletni marketing | PPC

Spletni marketing lahko izvajate na plačljivi ali neplačljivi način. Večinoma se lahko na vseh spletnih kanalih (omenjenih zgoraj), odločite, če za priliv strank želite plačati (potem stranke pridobivate hitreje), ali ne (proces pridovivanja stran potem traja več časa).

Plačljivi spletni marketing na Googlu poteka preko Google Ads in se s kratico imenuje PPC (Pay Per Click). Pri takšnem načinu prodaje Googlu plačate, da vašo spletno stran postavi na vrh iskalnih rezultatov, vendar bo ta dobila oznako “Ad” ali “Oglas.”

Takšna vrsta spletne prodaje ima veliko prednosti – še posebej, če je vaš cilj hitra pridobitev obiskovalcev na spletni strani.

Če s plačevanjem prenehate, pa bo vaša spletna stran hitro in globoko padla – vaša prodaja se sama ne bo nič izboljšala.

Spletni marketing preko družabnih omrežij | SMM

S širjenjem priljubnosti družabnih omrežij, se je tudi na njih razvila spletna prodaja. To s kratico imenujemo SMM (Social Media Marketing). Ta pogosto vodi na spletno trgovino na Googlu, čeprav so nekatera socialna omrežja že uvedla svojo spletno trgovino.

Tudi vi lahko izvajate SMM, saj ima tudi veliko prednosti. Prodaja preko družabnih omrežij pogosto vključuje sodelovanje z “influencerji.” Lahko pa se odločite prodajo izvajati sami – v tem primeru bo vaša prodaja potekala preko objav.

Paziti morate, da delujete na družabnih omrežjih, katera uporabljajo tisti uporabniki, ki bi jih vaš izdelek zanimal.

Tako bi recimo težko na Instagramu promocirali poslovno svetovanje (to bi sodilo na Linkedin).

Uporaba SMM za spletno stran Magus.si – Bolečine v hrbtu

Na spodnji sliki vidite primer objave na družabnih omrežjih (Facebook), ki jo je zgradila spletna stran Magus.si. Da promocija iz socialnih omrežij deluje, morajo v objavo dodati povezavo na svoj prispevek. Tega si lahko ogledate na Bolečine v hrbtu.

spletni marketing - bolečine v hrbtu

Marketing s pomočjo optimizacije spletne strani | SEO

Nenazadnje lahko spletni marketing izvajate tudi s pomočjo oprimizacije spletne strani ali SEO (Search Engine Optimization). Tudi sama spletni marketing izvajam s SEO.

Optimizacija spletnih strani je namreč odličen način rasti uspeha vaše spletne strani in pridobivanja obiskovalcev. Proces SEO deluje na ključne besede, ki jih iskalci vpišejo v iskalnik.

To pomeni, da vašo snov osnujete na podlagi teh ključnih besed, ali pa poišče ključno besedo, ki se najbolj prilega vaši vsebini.

Ker so nekatere ključne besede bolj iskane kot druge, je dožina izvajanja SEO zelo različna. Če je ključna beseda zelo poznana lahko postopek optimizacije z rezultati  traja več let.

Prednost je, da ima SEO trajnejše rezultate, saj s časom Google vaši spletni strani tudi prične zaupati. Optimizacija za Google je naučljiva se veščina. Do najbolj kakovostnega SEO mentoriranja v Sloveniji lahko dostopate na povezavi.

NAMIG: SEO optimizacija tečaj za samostojno izvajanje optimizacije spletnih strani, najdete na povezavi.

Uporaba SEO na spletni strani Prvafina.si – Prodaja terjatev

V prispevku Prodaja terjatev na spletni strani Prvafina.si vidite primer optimizirane spletne strani. Spletna stran Prvafina.si je na svojem področju ena najuspešnejših. Za primerjavo bomo še pogledali eno spletno optimizirano stran.

Zaenkrat lahko do prispevka dostopate na povezavi prodaja terjatev. Poskušajte poiskati nekaj SEO elementov.

spletni marketing - prodaja terjatev

Uporaba SEO na spletni strani Ebonitete.si – Bonitetne storitve

Na spletni strani Ebonitete.si smo našli prispevek za bonitetne storitve. Ebonitete.si je primer optimizirane spletne strani. Če preverite prispevek na povezavi bonitetne informacije lahko opazite nekaj podobnosti s spletno stranjo Prvafina.si.

Spletni Marketing- bonitetne Storitve

Vsekakor to niso bile vse možnosti spletnega zaslužka. Poznamo še na primer vsebinski marketing (ki je močno povezan s SEO), E-Mali marketing, …
Zgoraj opisane so samo najpomembnejše in najbolj donosne, prav tako pa se jih je lažje lotiti od drugih oblik spletnega marketinga.

Če vas o spletnem marketingu zanima še več preverite spodnji video:

Dodatne informacije: