Kaj so najpomembnejši elementi spletne strani in kako vam bodo pomagali pri konverziji

Blaž Aktualno, Partnerji

Kaj so najpomembnejši elementi spletne strani in kako vam bodo pomagali pri konverziji

Elementi spletne strani, ki vam bodo pomagali, oziroma moral bi napisati, ki bodo pomagali vašim potencialnim strankam, do pravih rezultatov so domača stran, pristajalna stran, struktura strani….

Torej če želimo imeti spletno stran, ki bo obiskovalce pretvorila v kupce ali stranke potrebujemo stran, ki je preprosta, vizualno privlačna in prodajno naravnana.

S preprosta nisem mislil izgleda ampak vsebino. Vsebina mora biti napisana tako, da je logična in da jo lahko hitro zaužijemo. Sploh na prodajnih straneh ne smemo preveč dolgoveziti ker bomo s tem zmedli obiskovalca. Zato je velika verjetnost, da se bo raje odločil, da se bo obrnil na koga drugega, ki ponuja podobno storitev.

Vizualno privlačna pa spletna stran vsekakor mora biti. Res je, da sem jaz vizualen človek in, da sem mogoče malce bolj nagnjen k temu. Na ustvarjanje spletne strani gledam podobno kot na ustvarjanje fotografije. V obeh primerih vedno iščem nekaj oprijemljivega neko točko, ki bo zadržala moj pogled. Ali si priznamo ali ne smo vsi navajeni stvari ocenjevati na prvi pogled in tukaj pride dobra vizualna zasnova do pomena! Torej tudi vizualni elementi spletne strani morajo biti dobro zloženi če želimo pritegniti in zadržati pozornost obiskovalca.

Prodajno naravnana spletna stran pa je takšna na kateri ne dolgovezim! Sploh ne tam kjer to mi potrenbno! Včasih so kakšni zapisi, ki so malce daljši, ker je pač takšna njihova tema in s tem ni nič narobe. Ko pa govorimo o podstraneh, ki so namenjene izključno prodaji pa nikakor ne smejo biti predolge ali dolgočasne. Vsi elementi spletne strani oz. podstrani v tem primeru morajo biti tam z razlogom. Vsak mora biti usmerjen k temu, da obiskovalca spremeni v kupca ali stranko!

Kako sem zasnoval domačo stran LABI otroških oblačil

Torej kako uspešno oblikovati domačo stran oziroma vstopno stran spletne strani. Elementi spletne strani na domači strani so mogoče še najbolj pomembni. Tukaj mora res vsak del pritegniti na prvi pogled. Že v elementih, ki so vidni na prvi pogled se moramo predstaviti in pokazati svoj namen. Ali je to hero produkt ali je to naša storitev ali smo to mi če počnemo nekaj pri čemer brez nas pač ne gre!

Prodaja otroških oblačil je malce edinstvena. Predvsem iz tega vidika, da produkta ne kupuje končni uporabnik ampak starši. Torej moramo pri zasnovi spletne strani, ki prodaja otroška oblačila poleg tega, da pokažemo kako so lepa, udobna, prijetna, kakšne motive imamo, pokazati tudi, da so kakovostna in predvsem, da bodo tudi starši imeli korist od tega če kupijo naša otroška oblačila. Zato sem vstopno stran LABI otroških oblačil zasnoval tako, da je vidno vse zgoraj opsiano. Ker pa seveda gre za spletno trgovino sem omogočil kar se da preprost vstop v trgovino. V resnici sem naredil kar prijetno povabilo v trgovino, ker si želim, da obiskovalci tam nadaljujejo obisk spletne strani!

labi-otroska-oblacila

Zakaj je H1 naslov pomemben in kaj pove na moji strani Goran VK wedding

Med elementi spletne strani, ki so najbolj pomembni je H1 naslov. Pri njem v resnici ni kaj preveč za komplicirati. Ravno nasprotno mora biti kratek, jedernat, opisen, konkreten!

Torej če sem jaz poročni fotograf ne morem v H1 pisati o fotografiranju knjig. To nima nobenega smisla! Ravno zato pravim, da v resnici ni kaj za komplicirati. Res pa je, da se vseeno splača razmisliti o H1 naslovu, ker je pa med glavnimi elementi spletne strani. Torej H1 naslov mora iz SEO stališča vsebovati ključno besedo. To bi v mojem primeru bila poročni fotograf. Če le ključna beseda ni dovolj za postavitev konkretnega konteksta pa lahko vsebuje še kakšno opisno besedo. To je pri meni Goran Vadlja Kamenjašević. Jaz sem se odločil, da se ne bom predstavil kot studio tudi ne v množini (ker sem sam). Torej želim se ljudem predstaviti in jim povedati, da sem poročni fotograf. Torej poročni fotograf Goran VK wedding je popoln in preprost H1 naslov.

porocni-fotograf

Kako osnovati H2 naslov, da bo kupcu v pomoč! Primer na blogih o poročnih lokacijah

Elementi spletne strani, ki so v zadnjem času vse bolj pomembni so tisti, ki pomagajo gledalcu hitro preleteti vsebino. H2 je poleg ostalega namenjen ravno temu.

Danes je zaradi navala informacij res težko zadržati pozornost posameznika. Kaj šele na spletu, ko se vsi zavedamo, da imamo neskončno možnosti in priložnosti! V tem primeru so H2 naslovi najboljši način, da tekst račlenimo in tako braclu ponudimo ločene teme.

Če govorim o svojih blogih o poročnih lokacijah imajo dostikrat H2 naslove z podobnimi nameni. Najprej poetični, opisini oziroma takšen H2 naslov, da pritegne pozornost in vzbudi zanimanje za poročno lokacije. Potem nadaljujem z H2, ki opiše fotografske prednosti lokacije. En H2 je namenjen cenam na določeni poročni lokaciji. Eden je namenjen možnostim prenočitev. In tako naprej dokler ne zapolnim vseh tem, ki bodo zanimale bodoče neveste in ženine. Vse poročne lokacije imajo podobne sklope tako, da lahko skoraj kopiram naslove iz enega na drugega.

elementi-spletne-strani-porocna-lokacija

Kaj mora vsebovati kvalitetna pristajalna stran če si želimo, da bo opravila svojo nalogo

Namen pristajalne strani je prodaja. Samo in izključno to. Pristajalna stran je ustvarjena zato, da nekaj ponudi, proda, dobi…. Torej na njej morajo biti elementi spletne strani skrbno izbrani, da ne bodo odvračali pozornosti obiskovalca. Če je tema poročna fotografija potem je naš glavni namen, da nam stranka pošlje povpraševanje. Torej iz pristajalne strani bomo obiskovalca peljali na kontaktni obrazec. Mogoče si bo zaželel izvedeti ceno poročne fotografije in ga bomo v tem primeru peljali na cenik in potem iz cenika na kontaktni obrazec. Torej na pristajalni strani nikakor ne smemo umestit več elementov kot je to potrebno. Najprej nekaj kar bo vzbudilo pozornost, takoj za tem nekaj kar zadržalo gledelčevo zanimanje in v njem vzbudilo željo. Vmes pa seveda mora biti poziv k dejanju!

elementi-spletne-strani-porocna-fotografija