KAJ JE CX STRATEGIJA IN KAKO JO NAJBOLJ UČINKOVITO NAČRTOVATI?

Blaž Aktualno, Partnerji

KAJ JE CX STRATEGIJA IN KAKO JO NAJBOLJ UČINKOVITO NAČRTOVATI?

Mislite, da bo CX strategija za vaše podjetje ta prava pot? Verjetno se že zavedate, da je CX – customer experience – UPORABNIŠKA IZKUŠNJA – zelo pomemben faktor odločanja stranke med vami in konkurenco. CX ni samo lep design in odzivna spletna stran s pravilno vstavljenimi CTA – ji (call-to-action button). Gre se namreč za celosten občutek, ki ga stranka dobi v zvezi z vašo znamko, je ter močno povezana z brandingom.

CX strategija

Do tega, da firma dobi svojo “osebnost” pa vodi več strategiji in ena izmed njih je CX strategija.

KAJ JE CX STRATEGIJA?

Med strategijo uporabniške izkušnje določimo izvedljive cilje, ki so potrebne za zagotavljanje pozitivne uporabniške izkušnje.

CX strategija mora vključevati vse oddelke, ne le tiste, ki se neposredno srečujejo s strankami. Vsak zaposleni ima v izvedbi dobre uporabniške izkušnje svojo vlogo. Vključitev skupin iz celotnega podjetja bo izboljšala celostno podobo podjetja in bo olajšala delo tistim, ki za CX v podjetju skrbijo.

KAKO EFEKTIVNO PRIPRAVIMO CX STRATEGIJO?

Enostavno na podlagi raziskave. Vaša naloga bo naredit podroben research konkurence in izvedeti, kaj dela narobe. Kaj so pomanjkljivosti pri konkurenčnih izdelkih in kako se jim mi lahko izognemo. Na kaj moramo paziti in kako se najbolje prilagodimo potrebam in željam strank brez tega, da izgubimo na efektivnosti. 

PRIMER DOBRE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE

Kako poznamo, da CX strategija podjetja deluje? – Na tem, da so naše stranke zadovoljne, se vračajo in ROI raste!

Primer dobre uporabniške izkušnje lahko vidimo pri podjetjih, kot so Apple, Zappos, ali Starbucks. Ta podjetja so takoj na začetku ugotovila, da njihovi izdelki niso “prav posebni” in da jih lahko naredi tudi kakšno drugo podjetje. Vedeli so, da če hočejo bit ta najboljši in največji, morajo stranke nagovarjati z odlično izkušnjo. Odličen design in uporabniška izkušnja Applevih izdelkov je razlog, zakaj so tako uspešni. Dobra kava, temveč pa “cool” interier in skrb za stranko je razlog, zakaj se vedno vrnemo v Starbucks.

Ali se boste lotili priprave CX strategije? Verjemite, da se splača! Če pa rabite kakršnokoli pomoč se lahko obrnite na nas.