Fallow VS nofollow link – kdaj katero povezavo uporabiti

Blaž Aktualno, Partnerji

Follow povezave VS nofollow povezave – kdaj katero povezavo uporabiti?

Povratne povezave – follow povezave / nofollow povezave, so ključnega pomena za vašo uvrstitev na Googlu. Follow in nofollow povezave najbolj pogosto uporabljamo v zvezi s SEO optimizacijo (optimizacija spletne strani je pomemben del vaše marketinške strategije!). Da bi bolj podrobno govorili med razliko med obema povezavama bi se naprej morali zavedati, da sta unfallow in nofollow dve glavne vrste povratnih povezav (backlink) z drugih spletnih stran na vašo.

follow povezave

Preberite kako lahko follow povezave ter nofollow povratne povezave vplivajo na vašo spletno stran.

FOLLOW POVEZAVE

Fallow povezave so zelo pomembne za vašo spletno stran, saj te povezave iskalnikom sporočajo, naj sledijo hiperpovezavi. Prav za Follow povezave si želite močno prizadevati, saj prav te pomagajo vaši spletni strani pridobiti avtoriteto v Googlu in ga uvrstiti višje. 

Če vas zanima, kako delujejo fallow povezave za vašo spletno stran, bomo vam pojasnili. Boti iskalnikov preiskujejo splet prek povezav fallow in registrirajo, kdo se povezuje s kom. Te povezave prenašajo avtoriteto, z enega spletnega mesta na drugo.

NOFOLLOW POVEZAVE 

Nofollow je hiperpovezava, ki ob kliku nanjo odpre novo stran. Edini način za razlikovanje je, da si ogledate oznako HTML. Nofallow povezave ne prinašajo točk za verodostojnost. Za iskalnike so te vrste povezav nezanesljive. Spletno mesto, ki povezuje, iz kakršnegakoli razloga ni pripravljeno jamčiti za všečkano spletno mesto. Zato hiperpovezavi preprosto ne sledijo.

KDAJ UPORABITI FALLOW, KDAJ PA NOFOLLOW POVRATNE POVEZAVE?

Do zdaj smo o povezavah nofollow in follow razpravljali v smislu povezav nekoga drugega na vaše spletno mesto. Včasih pa boste morda želeli uporabiti atribute nofollow pri povezovanju s spletnimi mesti tretjih oseb.

Na primer, pri oglaševanju, sponzoriranih objavah na blogu, oglasih z besedilnimi povezavami in drugih povezavah, ki izhajajo iz plačljivih razmerij, je treba uporabiti atribut nofollow. S tem Googlu jasno pokažete, da ne poskušate izigrati sistema s shemo povezav. 

Poleg tega je treba za vse vsebine, ki bi lahko veljale za “nezaupljive”, uporabiti atribut nofollow. To velja tudi za komentarje, če jih dovoljujete na svojem spletnem mestu.

 

Katere povratne povezave boste vi uporabljali?