Blaž Aktualno

OBLIKOVANJE MOBILNIH APLIKACIJI – OD UPORABNIŠKE IZKUŠNJE DO ODLIČNEGA IZDELKA

Bi radi naredili mobilno aplikacijo? Ste še v fazi načrtovanja in si želite, da pridete do čim boljšega rezultata? Skrbite za oblikovanje mobilnih aplikaciji?

Oblikovanje mobilnih aplikaciji je pomembna faza pri izdelavi spletne aplikacije. Osredotoča se na videz in občutek mobilne aplikacije aplikacije. 

oblikovanje mobilnih aplikaciji

Faza oblikovanja zajema več različnih vidikov, vključno z oblikovanjem uporabniške izkušnje (UI/UX), pripravo vsebine in grafičnim oblikovanjem.

V tem prispevku smo se osredotočili predvsem na oblikovanje uporabniške izkušnje in oblikovanja.

OBLIKOVANJE MOBILNIH APLIKACIJI IN ZASNOVA UPORABNIŠKE IZKUŠNJE

Na začetku je bila uporabniška izkušnja… Tudi tako bi se lahko začela zgodba vaše mobilne aplikacije. In verjemite – če se tako začne, se bo tudi dobro končala. Poudarek na uporabniško izkušnjo se splača. 

Uporabniška izkušnja je del mobilne aplikacije enako kot grafično oblikovanje in je zelo pomemben del –  uporabnik z njim na nek način komunicira. Pravzaprav sta uporabniška izkušnja in grafično oblikovanje mobilnih aplikaciji zelo ozko prepletena.  Preprosto povedano je to vse, kar vidite in česar se dotikate –  gumbi, barve, pisave, ampak tudi navigacija, postavitev itd. 

KAJ JE UX IN CX? – NA HITRO VAM RAZLOŽIMO!

UX/CX je kratica za uporabniško izkušnjo in se osredotoča na to, kako se uporabniki počutijo ob aplikaciji in kakšno izkušnjo imajo pri njeni uporabi. Ali je bilo spletno aplikacijo težko uporabljati, ali je bila počasna, ali je bil uporabnik razočaran, ko jo je uporabljal? To so vprašanja, na katera se osredotoča oblikovalec UX pri pregledu spletnih aplikacij!

KAKO PRIPRAVITI OBLIKOVANJE MOBILNIH APLIKACIJI?

Trenutno se nahajamo v obdobju velikega porasta novih majhnih podjetji – start – upov. Veliko novih mladih in ambicioznih podjetnikov se loti prodaje izdelkov/storitev čim večjemu številu kupcev, kaj pa razlikuje boljše od slabših primerov je pogosto prav uporabniška izkušnja. In pojavlja se tudi vedno večje število mobilnih aplikaciji, za katere velja enako pravilo – na prvem mestu je uporabnik – ga znamo zadovoljiti? Smo zmagali!

Kako pol pridemo do ta najboljše mobilne aplikacije?

  1. Določimo si cilje!
    Česa hočemo doseči z aplikacijo? Hočemo kaj prodati? Želimo si dvigniti prepoznavnost našega podjetja? Rabimo dobiti kontakte v bazo? … Osredotočite se na določenje ciljev!
  2. Načrt vsebine
    Ko imamo enkrat jasni cilj se lažje sestavlja vsebina. Za enkrat vam ni treba točno izbrati besede. Stanovite bolj teme, elemente in sekcije vaše aplikacije. Kaj bo aplikacija vsebovala? Blog? Interaktivno igro? Novice? Kontaktni obrazec? Chat bota?
  3. User interface
    Zdaj, ko veste, česar želite doseči in kaj rabite za to, se osredotočite na samo postavitev posameznih elementov. Namigi: “keep it simple” – naj je postavitev jasna in ne komplicirana. Uporabnik mora v par korakih priit do zaželenega odgovora. Navigacija naj je brezhibna. Enostavno si ne morete privoščiti nobenih errorjev. To velja tudi za hitrost. Naj uúporabniki ne čakajo! (Ker ne bodo…). Ne pozabite na sporočilo – posredovanje sporočila je ključno v glavnem za vas. Vrhunsko oblikovanje, čisti videz, “simple, clean, modern…”. Pisava, ki se lahko prebere in je simpatična. oblikovanje mora biti prijetno za uporabo.

Oblikovanje mobilnih aplikaciji zna biti zahtevno, sigurno vam pa b o pomagalo, če se boste držali višje omenjenih “pravil”/priporočil. Če pa se boste odločili za zunajno pomoč, vedno se lahko obrnite na podjetje Pro Marketing in se vam bomo z veseljem posvetili.